مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-02اقتصادي

جهاد دانشگاهی هرمزگان به دنبال بالا بردن راندمان تولید در صنعت آبزی پروری است


رییس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با اشاره به ضرورت توسعه فناورانه صنعت آبزی پروری در استان هرمزگان، گفت: تاکنون چرخه تولید آبزیان به ویژه میگو در این صنعت در کشور و به تبع در هرمزگان به صورت سنتی  صورت می گرفته و حداکثر راندمان تولید به این شیوه بین سه .

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با اشاره به ضرورت توسعه فناورانه صنعت آبزی پروری در استان هرمزگان، گفت: تاکنون چرخه تولید آبزیان به ویژه میگو در این صنعت در کشور و به تبع در هرمزگان به صورت سنتی  صورت می گرفته و حداکثر راندمان تولید به این شیوه بین سه تا 5 تن در هکتار برآورد می شود در حالیکه با کمی سرمایه گذاری بیشتر و روی آوردن به سمت استفاده از فناوری های نوین تولید در استخرهای مداربسته به روش فوق متراکم یا نیمه متراکم به راندمان چشمگیر حداکثر 120 تن در هکتار دست یافت.

محمد دل پسند در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، با اشاره به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی توسط این نهاد، اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه حاضر در طرح اجرا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به سهمیه 2 هزار و 300 نفری استان در طرح مشاغل خانگی، انتظار می رود زمینه بازاریابی و فروش محصولات کارگاه های کوچک خانگی توانمند شده پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی هرمزگان به دنبال بالا بردن راندمان تولید در صنعت آبزی پروری است

جهاد دانشگاهی هرمزگان به دنبال بالا بردن راندمان تولید در صنعت آبزی پروری است