مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-02اقتصادي

نبرد ذوب آهن با بی آبی/ تاخیر در تعهدات به مشتری هم ضرر می زند


معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تداوم بحران آب و برق در درازمدت موجب محدودیت های مختلفی در تولید محصولات این شرکت خواهد شد، - ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تداوم بحران آب و برق در درازمدت موجب محدودیت های مختلفی در تولید محصولات این شرکت خواهد شد، گفت: ذوب آهن با توجه به برخی تعهدات خود در بورس، محصولات خود را پیش فروش می کند، اما وقتی محصول به بازار تزریق نشود شاهد رقابت های کاذب در بازار می شویم که در نهایت ضرر آن به جیب مشتری و مصرف کننده می رود.

مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم بحران آب و برق و تاثیر آن بر تولیدات ذوب آهن، اظهار کرد: بحران آب و برق به طور صد در صد بر روند تولید ذوب آهن ضرر می زند و موجب تاخیر در تعهدات این شرکت می شود، هر چند در تعامل با مشتریان سعی شده تا نیاز آنها را به خصوص در تولید ریل با توجه به اینکه پروژه ای ملی است، تامین کنیم.

وی با بیان اینکه بحران آب برق کار عملیاتی ذوب آهن را با مشکل مواجه کرده است، گفت: از سوی دیگر تداوم این شرایط در درازمدت موجب محدودیت های مختلفی در تولید محصولات این شرکت خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شبانه روز از مجموعه چهار واحد نورد، تقریبا سه واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد ذوب آهن با بی آبی/ تاخیر در تعهدات به مشتری هم ضرر می زند

نبرد ذوب آهن با بی آبی/ تاخیر در تعهدات به مشتری هم ضرر می زند