مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-02دانش

برگزاری مجازی ترم تابستانی دانشگاه آزاد همدان


معاون دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه به صورت مجازی خبرداد و گفت: 2200نفر در انتخاب واحد ترم تابستان این دانشگاه  ثبت نام کردند.

- ایسنا/همدان معاون دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری ترم تابستانی این دانشگاه به صورت مجازی خبرداد و گفت: 2200نفر در انتخاب واحد ترم تابستان این دانشگاه  ثبت نام کردند.

مهدی مجلسی در گفت وگو با ایسنا ،اظهارکرد: امسال هم ترم تابستانی دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار می شود که در این ترم با درخواست زیادی از دانشجویان تعدادی از دروس تخصصی هم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد محدودی از دانشجویان که در ترم تابستان فارغ التحصیل می شوند، تصریح کرد: این تعداد از افرادی که در ترم آخر هستند و چند واحد باقی مانده آنها در ترم تابستان ارائه نشده است فقط با متقاضیان زیاد این دروس ارائه می شود در غیر این صورت باید چند واحد باقی مانده خود را در ترم مهر بردارند.

مجلسی با بیان اینکه برخی از کلاسها هنوز آغاز نشده اند و یا باتأخیر شروع می شوند، اظهار کرد: دانشجویان نگران برگزاری کلاسها نباشند ما حتماً برای این کلاسها جبرانی خواهیم گذاشت و اساتید موظف هستند 16 جلسه را به طور کامل به دانشجویان آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی ترم تابستانی دانشگاه آزاد همدان

برگزاری مجازی ترم تابستانی دانشگاه آزاد همدان