مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-02اقتصادي

از کمبود تجهیزات الکترونیکی تا مهم ترین علت تصادفات در خراسان جنوبی


رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: 78 درصد مقصرین حوادث رانندگی بومی هستند چراکه ترددهای آن به روستاها برای انجام کارهای کشاورزی بالا است و در پایان هم خسته و بدون برنامه ریزی مناسب به شهر بازمی گردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: 78 درصد مقصرین حوادث رانندگی بومی هستند چراکه ترددهای آن به روستاها برای انجام کارهای کشاورزی بالا است و در پایان هم خسته و بدون برنامه ریزی مناسب به شهر بازمی گردند.

سرهنگ علیرضا رضایی، روز گذشته 11 مردادماه در کارگروه اجرای مداخلات موثر به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات منتهی به ضرر جانی و مالی با اشاره به افزایش 20 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان گفت: در چهار ماه نخست امسال 86 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و 900 نفر هم مجروح شدند که بیشتر این حوادث و تلفات در فاصله 30 کیلومتری شهرها رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، بیشترین آمار مجروحان تصادفات را مربوط به شهرستان های بیرجند، قاینات، نهبندان، طبس، زیرکوه و درمیان دانست و افزود: طبق بررسی های انجام شده 58 درصد تصادفات در جاده های اصلی و بقیه در راه های فرعی و روستایی به وقوع پیوسته است.

رضایی با بیان اینکه 47 درصد تصادفات منجر به فوت به علت واژگونی رخ داده است، تصریح کرد: در این مدت 29 نفر معادل 34 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمبود تجهیزات الکترونیکی تا مهم ترین علت تصادفات در خراسان جنوبی

از کمبود تجهیزات الکترونیکی تا مهم ترین علت تصادفات در خراسان جنوبی