مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-02سياسي

دولت رییسی اهل تعامل با جهان است/ خطوط قرمز در مذاکرات حفظ شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده اهل تعامل و گفتگو با کشورهای دنیاست اما باید خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات حفظ شود.

- درباره رویکرد دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی، گفت: قطعاً دولت آینده به دنبال مشارکت در امنیت و صلح جهانی و منطقه ای خواهد بود.

وی بیان کرد: دولت بعدی قطعا با رعایت مصالح ملی و حقوق مردم، اهل تعامل، گفتگو و پیشبرد اسناد و همکاری های مشترکی است که بین ایران و سایر کشورهای دنیا امضا شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موید این مسئله آن است که رییس جمهور منتخب در اولین نشست مطبوعاتی خود گفت که ما اهل تعامل با دنیا و به دنبال کاهش اختلافات و تنش ها در سطح منطقه و جهان هستیم.

یزدی خواه تاکید کرد: دولت مردمی حتما در مذاکرات، عزت و مصلحت جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار می دهد و جزو پیش نیازهای هر مذاکره ای این است که عزت و مصالح ملی در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات روحانی مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران مانع عدم رفع تحریم ها شد، گفت: هشت سال کشورمان معطل گفتگو و مذاکره با غربی ها بود و تا زمانی که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی اهل تعامل با جهان است/ خطوط قرمز در مذاکرات حفظ شود

دولت رییسی اهل تعامل با جهان است/ خطوط قرمز در مذاکرات حفظ شود