مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-02اقتصادي

برندهای ایرانی پشت در مال ها/ توقف تولید ماسک در بخش خصوصی


عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران ضمن اشاره به اینکه در مقطعی بهترین برندهای داخلی پشت در مال ها ماندند و همه سهمیه به برندهای خارجی اختصاص پیدا کرد، - عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران ضمن اشاره به اینکه در مقطعی بهترین برندهای داخلی پشت در مال ها ماندند و همه سهمیه به برندهای خارجی اختصاص پیدا کرد، از توقف تولید ماسک در بخش خصوصی و حوزه اصناف به دلیل مشکلات تامین مواد اولیه، ورود کالای قاچاق به بازار و ممنوعیت صادرات خبر داد و تاکید کرد که اگر دولت پای کار باشد امکان سه برابر شدن ظرفیت تولید و اشتغال در صنعت پوشاک وجود دارد.

مجید افتخاری در گفت وگو با ایسنا، درباره پرونده دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه پوشاک گفت: این هشت سال به دو قسمت تقسیم می شود.

بخش اول از سال 1392 تا 1397 و دوره دوم بعد از سال 1397 شامل تحریم و کرونا بود که اثرات اقدامات دولت طی این مدت تا سال ها بر صنعت پوشاک خواهد ماند.

وی با بیان این که قبل از سال 1391 در دوره احمدی نژاد، به واسطه افزایش نرخ ارز شرایط تولید مثبت و مساعد بود، تصریح کرد: از سال 1392 به بعد هیجان بازار گرفته شد و در عین حال دولت هیچ برنامه ای برای صادرات نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهای ایرانی پشت در مال ها/ توقف تولید ماسک در بخش خصوصی

برندهای ایرانی پشت در مال ها/ توقف تولید ماسک در بخش خصوصی