مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-02اقتصادي

واگذاری اسناد منازل ملاشیه از سر گرفته شد


مدیر دفتر تسهیلگری کوی ملاشیه اهواز با اشاره به حل مشکل صدور اسناد مالکان منازل کوی ملاشیه، گفت: فرآیند تشکیل پرونده اسناد پس از یک وقفه مجدداً آغاز شد.

- محمدرضا حیدری ظهرامروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به از سر گرفتن واگذاری اسناد کوی ملاشیه اهواز، اظهار کرد: با همکاری استانداری، اداره ثبت اسناد و املاک خوزستان و مسکن شهرسازی، زمینه صدور سند برای هفت هزار مالک فراهم شده بود اما با توجه به وقفه ای که در روند صدور سند ایجاد شده بود اکنون  فرآیند تشکیل پرونده اسناد مالکین جهت واگذاری مجدداً آغاز شد.

وی بخشی از طولانی شدن فرآیند تشکیل پرونده را تغییر مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک خوزستان عنوان کرد  و افزود:مدیر جدید موافقت خود را با ادامه طرح و واگذاری اسناد مالکیت بعد طی فرایند قانونی اعلام کرد.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محله ای کوی ملاشیه با اشاره به حل مشکل اسناد مالکان کوی ملاشیه،  گفت: انتظار می رود ادارات ثبت اسناد و مسکن و شهرسازی اهواز روند واگذاری و رسیدگی به پرونده متقاضیان را سرعت ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کوی ملاشیه محله ای در جنوبی ترین نقطه قسمت غربی اهواز، مرکز استان خوزستان است و بالغ بر 70 هزار نفر جمعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اسناد منازل ملاشیه از سر گرفته شد

واگذاری اسناد منازل ملاشیه از سر گرفته شد