مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-02اقتصادي

تصویب 65 میلیارد تومان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت/ 200 نفر صاحب شغل می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به دیدار استاندار با وزیر صمت 65 میلیارد تومان اعتبار برای بیواتانول باشت مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست، اظهار داشت: در راستای دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون حل مشکلات طرح های صنعتی استان نشست های مختلفی در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) داشتیم.

معاون اقتصادی استاندار، بیان کرد: طرح پالایشگاه سوخت سبز بیواتانول شهرستان باشت یکی از طرح های مهمی است که استاندار با جدیت پیگیر حل مشکل آن بود.

صمیمی دوست حجم سرمایه گذاری این پروژه را قریب به یک هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: این طرح یکی از پروژه های بسیار مهم کشور و استان است.

 وی ابراز امیدواری کرد که باتوجه به اینکه مواد اولیه این کارخانه ذرت دانه ای است می تواند کمک شایانی به بخش کشاورزی منطقه داشته باشد و محصول این کارخانه نیاز 100 درصد داخل کشور است.

صمیمی، خاطرنشان کرد: امکان صادرات این محصول به اشتغال منطقه در دوران ساخت پروژه می شود.

صمیمی اظهار داشت: این میزان اعتبار فقط برای بخشی از اجرای طرح است و بنابراین به منظور تسریع در اجرای پروژه در سال های آتی لازم است علاوه بر تامین اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 65 میلیارد تومان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت/ 200 نفر صاحب شغل می شوند

تصویب 65 میلیارد تومان اعتبار برای طرح بیواتانول باشت/ 200 نفر صاحب شغل می شوند