مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:252021-08-02بين الملل

آیا خاندان قذافی بار دیگر هدایت امور در لیبی را بر عهده می گیرند؟


یک کارشناس امور آفریقا و کشورهای عربی، اظهار کرد: سیف الاسلام قذافی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری لیبی مورد حمایت غرب است و از شانس موفقیت در این انتخابات برخوردار است.

- آیا خاندان " قذافی " بار دیگر هدایت امور در لیبی را بر عهده می گیرند؟ یک کارشناس امور آفریقا و کشورهای عربی، اظهار کرد: "سیف الاسلام قذافی"برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری لیبی مورد حمایت غرب است و از شانس موفقیت در این انتخابات برخوردار است.

جعفر قنادباشی، در گفت وگو با ایسنا در مورد مصاحبه اخیر سیف الاسلام قذافی پسر معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی با روزنامه نیویورک تایمز و ابزار تمایلش جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری لیبی گفت: واقعیت این است که سیف الاسلام قذافی در طی این سال ها زمینه هایی را برای اینکه بتواند زمام امور در لیبی را فراهم کند به تدریج فراهم کرده و سعی داشته که با اقدامات خود به نوعی حمایت غربی ها را نیز در این زمینه کسب کند.

وی با بیان اینکه سیف الاسلام قذافی تلاش کرده است در داخل لیبی برخی از ویژگی های دوران پدرش را رنگ و لعاب بدهد و از دیگر سو مشکلات کنونی در این کشور را برجسته کند تا به نوعی مردم از وضعیت کنونی خسته شوند تا از این طریق زمینه انتخاب خود را فراهم کند، ادامه داد: مردم لیبی بیش از 10 سال است که ناآرامی زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خاندان قذافی بار دیگر هدایت امور در لیبی را بر عهده می گیرند؟

آیا خاندان قذافی بار دیگر هدایت امور در لیبی را بر عهده می گیرند؟