مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-02سياسي

جهاد دانشگاهی در هر موضوع و مقطعی که نیاز باشد، ورود پیدا کرده است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهی بر این اصل پایه گذاری شده است که در هر موضوع و مقطع که احساس نیاز وجود داشت، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش جهاد دانشگاهی بر این اصل پایه گذاری شده است که در هر موضوع و مقطع که احساس نیاز وجود داشت، ورود پیدا کند.

محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روحیه ی غیر ادارای و غیر بروکراتیک حاکم بر جهاد دانشگاهی موجب جذب نیروهای مبتکر و خوش فکر در این مجموعه انقلابی شده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اقدامات نوآورانه و گام نهادن در موضوعات علمی جسورانه از جمله مسائل پزشکی، ژنتیکی و مرکز درمان ناباروری از ابتکارات جهاد دانشگاهی است.

وی در رابطه با سایر فعالیت های جهاد دانشگاهی نیز افزود: در کنار مراکز مختلف این سازمان می توان از خبرگزاری فعال دانشجویان ایران (ایسنا) و مرکز افکار سنجی (ایسپا) نیز به نیکی یاد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهادهای گرفتار دیوانسالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می کنند اما نهاد انقلابی اینطور نبوده و جهاد دانشگاهی نیز یک نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در هر موضوع و مقطعی که نیاز باشد، ورود پیدا کرده است

جهاد دانشگاهی در هر موضوع و مقطعی که نیاز باشد، ورود پیدا کرده است