مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:102021-08-02ورزشي

افتتاح سالن 6000 نفری کرمانشاه به این دولت هم نرسید


پروژه سالن شش هزار نفری ولایت کرمانشاه مهمترین پروژه ملی ورزش کرمانشاه است که 15 سال است به دلیل کمبود اعتبارات با کندی زیادی پیش می رود.

- ایسنا/کرمانشاه پروژه سالن شش هزار نفری ولایت کرمانشاه مهمترین پروژه ملی ورزش کرمانشاه است که 15 سال است به دلیل کمبود اعتبارات با کندی زیادی پیش می رود.

سال 1386 کلنگ احداث این پروژه به زمین زده شد و در سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان آن را جزو مصوبات این سفر قرار دادند تا روند احداث آن کمی سرعت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی این سالها بارها مسئولین کشوری و استانی از پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه بازدیدهایی داشته و هر بار وعده ای برای افتتاح آن داده می شود، وعده هایی که به دلیل عدم تخصیص اعتبار هیچگاه به بار نمی نشست.

هنوز یک ماهی از آغاز بهار 1396 نمی گذشت که اسدالله رازانی استاندار پیشین کرمانشاه بازدیدی از این پروژه بر زمین مانده داشت و در جمع خبرنگارانی که همراهش آمده بودند، وعده ای برای افتتاح این پروژه داد و گفت: اعتبارات سالن شش هزار نفری از محل اعتبارات سفر مقام معظم تامین می شود و از پیشرفت خوبی برخوردار است و امسال به بهر برداری می رسد.

شش ماهی از وعده ای که رازانی داده بود نمی گذشت که از کرمانشاه رفتنی شد و جایش را به هوشنگ بازوند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سالن 6000 نفری کرمانشاه به این دولت هم نرسید

افتتاح سالن 6000 نفری کرمانشاه به این دولت هم نرسید