مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 01:502021-08-02سياسي

بخواهید تا به شما داده شود!


این خصلت انسان است که از هر چیزی بهترینش را می خواهد! اوضاع مالی خوب، شغل مورد علاقه، همسر مورد نظر، آرامش، رفاه مادی و معنوی و .

- ایسنا/کردستان این خصلت انسان است که از هر چیزی بهترینش را می خواهد! اوضاع مالی خوب، شغل مورد علاقه، همسر مورد نظر، آرامش، رفاه مادی و معنوی و .

اما گاهی اوقات دنیا برخلاف خواسته ها و آرزوهای ما عمل می کند، کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس دقیقا در راستای رسیدن به اهداف و آرزوهای انسان عمل می کند.

استر هیکس کتاب بخواهید تا به شما داده شود را براساس قانون جذب نوشته است و راهکارهای بسیاری را در خصوص قانون جذب در این کتاب به مخاطبان خود ارائه کرده است.

در اصل این کتاب پاسخی است برای آن که چگونه و چطور عمل کنید تا به چیزی که می خواهید و سال ها است در آرزوی آن هستید به دست بیاورید، جدا از این ها به شما کمک می کند تا از چیزهایی که باعث ناخشنودی شما می شود؛ دوری کنید.

قانون جذب در مورد تمام جنبه های زندگی انسان صادق است، از جمله پول.

برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده اند، دست نیافته اند.

وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می دهیم، می بینم آن ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخواهید تا به شما داده شود!

بخواهید تا به شما داده شود!