مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 01:452021-08-02بين الملل

آمریکا 24 دیپلمات روس را اخراج می کند


سفیر روسیه در واشنگتن از اقدام آمریکا مبنی بر درخواست از 24 دیپلمات روس برای ترک این کشور تا تاریخ سوم سپتامبر آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از رویترز، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که آمریکا از 24 دیپلمات این کشور خواسته است تا تاریخ سوم سپتامبر آینده خاک این کشور را ترک کنند.

بر اساس این گزارش، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا افزود که با توجه به اقدام ناگهانی آمریکا در دشوارتر کردن صدور روادید، برای این افراد جانشینی نخواهد بود.

این در حالی است که سرگیی ناریشکین ، رییس سازمان اطلاعات خارجی روسیه، نخبگان سیاسی و رسانه های اجتماعی آمریکا را به سیاه نمایی علیه مسکو متهم کرد.

مقام ارشد امنیتی روسیه در این ارتباط گفته است که نخبگان سیاسی و رسانه های غربی و آمریکایی علیه روسیه سیاه نمایی می کنند و نه فقط جمهوری خواهان بلکه دموکرات های آمریکا هم رییس جمهور این کشور را بخاطر دیدار با پوتین مورد انتقاد قرار می دهند.

این مقام امنیتی روسیه همچنین افزوده است که جو بایدن در حال حاضر به دلیل عدم اعمال تحریم در پروژه گازی نورد استریم روسیه تحت فشار هر دو حزب آمریکا قرار داد و دموکرات ها زمانی هم که ترامپ رییس جمهوری آمریکا بود، از روحیه روسیه ستیزی او نهایت استفاده را می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 24 دیپلمات روس را اخراج می کند

آمریکا 24 دیپلمات روس را اخراج می کند