مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 22:452021-08-02اقتصادي

بازی زیرکانه اسراییل/ دیپلماسی در کابینه رییسی/ موازنه در روابط بین المللی


مجلس برای کنترل قیمت خودرو چه کرده است؟، دستور ویژه اژه ای درباره تعیین تکلیف پرونده های فساد اقتصادی، مثلث پاستور، بهشت، بهارستان و یک انتخاب سخت، - در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در شماره امروز را مرور می کنیم: موازنه در روابط بین المللی روزنامه جمهوری اسلامی طی یادداشتی در شماره امروز در سرمقاله امروز خود نوشت: ترسیم نقشه راه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی توسط امام خمینی در روزهای اوج گیری انقلاب اسلامی در سال 1357 با شعار مهم و فراگیر آن روزها یعنی نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی یکی از اساسی ترین عوامل درهم شکسته شدن رژیم فاسد و وابسته پهلوی و به پیروزی رسیدن قیام مردم علیه آن رژیم بود.

این پیروزی، علاوه بر نفی رژیم استبدادی و دست نشانده پهلوی، پیام مهمی هم برای دو قطب استعمارگر آن روز بین المللی یعنی اردوگاه سرمایه داری غرب به سرکردگی آمریکا و بلوک ماتریالیستی کمونیستی شرق به سرکردگی شوروی داشت.

به همین دلیل بود که نام آمریکا و شوروی نیز در شعارهای انقلابی مردم به عنوان دو قطب خائن و ضد ملت ها به ویژه ضد ملت ایران بر سر زبان ها بود.

درباره خیانت های آمریکا و سایر قدرت های استعماری غربی مطالب زیادی در ادبیات سیاسی انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته مطرح شده و به همین دلیل اکنون نیازی به تکرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی زیرکانه اسراییل/ دیپلماسی در کابینه رییسی/ موازنه در روابط بین المللی

بازی زیرکانه اسراییل/ دیپلماسی در کابینه رییسی/ موازنه در روابط بین المللی