مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 22:302021-08-02ورزشي

قایقران پارالمپیکی: با اردوی پرتغال آمادگی خوبی برای پارالمپیک توکیو بدست آوردم


قایقران پارالمپیکی در رشته پاراکانو که در اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال بسر می برد، گفت: اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال تجربه بسیار خوبی برای کاهش بار فشار روانی و آماده سازی بهتر جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو است.

- قایقران پارالمپیکی در رشته پاراکانو که در اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال بسر می برد، گفت: اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال تجربه بسیار خوبی برای کاهش بار فشار روانی و آماده سازی بهتر جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو است.

اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای آمادگی بهتر جهت شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو، 10 روز است که در اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال بسر می برم، این اردو در یک شرایط حرفه ای و تخصصی در رشته پاراکانو در حال برگزاری است و تا 21 مرداد ادامه دارد.

وی گفت: در این اردو در کنار حریف پرتغالی خود که نایب قهرمان جهان و یکی از شانس های کسب مدال در پارالمپیک است، تمرین می کنم که رقابت با چنین حریفی هر روز برای من یک مسابقه است و سبب کاهش بار روانی زیادی می شود.

این قایقران پارالمپیکی خاطرنشان کرد: این اردوی تمرینی تجربه بسیار خوبی برای من است و سبب می شود تا دیگر استرسی از نظر حریفان پارالمپیکی نداشته باشم و با آمادگی خوبی در مسابقات حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقران پارالمپیکی: با اردوی پرتغال آمادگی خوبی برای پارالمپیک توکیو بدست آوردم

قایقران پارالمپیکی: با اردوی پرتغال آمادگی خوبی برای پارالمپیک توکیو بدست آوردم