مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 22:202021-08-02پزشكي

وقتی کرونای دلتا با مردم سفر می کند


در شرایطی که کشور در چهارماهه گذشته با دو پیک کرونا درگیر شده بود و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها و بارها نسبت به رعایت پروتکل ها هشدار دادند، - آمارها نشان می دهد که سفرهای مردم در این ماه ها تغییری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان بهار امسال در شرایطی که هنوز کشور به شرایط نسبتا متعادلی از موج چهارم کرونا نرسیده بود و وارد موج پنجم کرونا شد.

همه کادر درمانی و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها و بارها هشدار دادند که مردم باید پروتکل ها را جدی تر بگیرند و از سفرهای خود صرف نظر کنند اما حالا و با توجه به آمارهای منتشر شده رسمی به نظر می رسد مردم در ماه گذشته هم مانند بهار امسال رعایت نکردند و سفرهای خود را بدون نگرانی از کرونا ادامه دادند و اتفاقا امروز استان های پر ترافیک تر مشکل بیشتری دارند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور بیش از 56 میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف اعم از سبک و سنگین در تیر ماه امسال در جاده های کشور به ثبت رسیده است که نسبت به خرداد ماه کاهش جزیی داشته اما نسبت به دیگر ماه های گذششته امسال و حتی سال گذشته افزایش یافته است.

حتی بر اساس آمار تجمعی چهار ماهه از ترددهای بین استانی صورت گرفته در کشور 211 میلیون و 407 هزار و 118 تردد در محورهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونای دلتا با مردم سفر می کند

وقتی کرونای دلتا با مردم سفر می کند