مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 22:152021-08-02سياسي

آغاز واکسیناسیون دریانوردان در آینده نزدیک+جزییات


مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ارسال اسامی 95 هزار نفر دریانورد به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون آن ها، - مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ارسال اسامی 95 هزار نفر دریانورد به وزارت بهداشت برای واکسیناسیون آن ها، گفت: دریانوردان به زودی واکسینه می شود.

علی اکبر مرزبان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردیم، از نظر ما کسانی که شناسنامه دریانوردی و گواهینامه معتبر کشتی های خدماتی و تجاری دارند، دریانورد محسوب می شوند و بر اساس دستورهای صادر شده از سوی رییس جمهور و وزیر بهداشت باید بدون اولویت واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت برای ورود این اسامی در بانک اطلاعاتی خودش و ساماندهی امور در این زمینه چند روزی زمان نیاز دارد، افزود: پس از ورود اسامی در سیستم وزارت بهداشت، واکسیناسیون دریانوردان آغاز می شود، البته هم اکنون نیز برخی از دریانوردان به دلیل اینکه در اولویت بودند واکسینه شدند.

مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بیش از 80 درصد دریانوردان اهل استان های جنوبی هستند، ادامه داد: بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دریانوردان در آینده نزدیک+جزییات

آغاز واکسیناسیون دریانوردان در آینده نزدیک+جزییات