مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 21:552021-08-02اقتصادي

مجلس از شفافیت در حوزه مواد دارویی حمایت می کند


رییس کمیته دارو و غذا در نشست اخیر این کمیته از مسئولان و متخصصان حاضر در نشست خواست که خلاء های قانونی در حوزه مواد اولیه دارویی را به مجلس برای رفع آنها در برنامه هفتم توسعه ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت؛ نشست کمیته دارو و غذا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی آخرین وضعیت واردات و تولید مواد اولیه دارویی و نحوه قیمت گذاری آن با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، وزارت اطلاعات، بانک مرکزی،سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی، سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و کارشناسان مرکز پژوهش ها برگزار شد.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در این نشست گفت: در حوزه مواد اولیه دارویی کارشناسان مطالعات، بررسی ها و تطبیق هایی داشتند و بخش خصوصی هم نگرانی هایی دارد البته این نشست به معنای نادیده گرفتن زحمات تولیدکنندگان و اقدامات خودکفایی نیست بلکه بحث واقع نگریست و رشد صنعت دارو و دسترسی مردم به داروی با کیفیت و با قیمت مناسب هدف نهایی ماست.

رییس کمیته دارو و غذا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: صحت سنجی کار ما نیست و کاری به شرکت ها نداریم و جمع بندی برای ما مهم است؛ در مجلس مباحث پوپولیستی و منفعتی مطرح نمی شود اینجا مجلس است، ما ذی نفع نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از شفافیت در حوزه مواد دارویی حمایت می کند

مجلس از شفافیت در حوزه مواد دارویی حمایت می کند