مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 21:252021-08-02پزشكي

تکمیل ظرفیت 3 بیمارستان اهواز / بستری 1600 بیمار در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری یک هزار و 600 بیمار در بیمارستان های خوزستان، گفت: ظرفیت سه بیمارستان پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا در اهواز تکمیل شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری یک هزار و 600 بیمار در بیمارستان های خوزستان، گفت: ظرفیت سه بیمارستان پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا در اهواز تکمیل شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: میزان مراجعه به بیمارستان های خوزستان افزایش یافته است به گونه ای که در روز یکشنبه، 379 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که این میزان بستری در یک روز، یکی از بالاترین میزان بستری ها در این هفته ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر تقریبا ظرفیت بیمارستان های رازی، امیرالمومنین(ع) و نفت اهواز تکمیل شده است و بیماران مبتلا به کرونا، در بیمارستان امام خمینی(ره) و سینا پذیرش می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برخی از مردم صرفا بیمارستان رازی را به عنوان پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا می شناسند اما با توجه به تکمیل ظرفیت این بیمارستان، مردم می توانند به دو بیمارستان امام و سینا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت 3 بیمارستان اهواز / بستری 1600 بیمار در خوزستان

تکمیل ظرفیت 3 بیمارستان اهواز / بستری 1600 بیمار در خوزستان