مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 21:102021-08-02ورزشي

ارشا اقدسی را شبانه کشتند!


در حالی که دقایقی پس از بامداد سه شنبه دوازدهم مردادماه خبر درگذشت ارشا اقدسی در برخی رسانه های رسمی و صفحه های مجازی منتشر شد، یکی از دوستان نزدیک او با تکذیب این خبر از بررسی پرونده این بدلکار توسط یک تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

- در حالی که دقایقی پس از بامداد سه شنبه دوازدهم مردادماه خبر درگذشت ارشا اقدسی در برخی رسانه های رسمی و صفحه های مجازی منتشر شد، یکی از دوستان نزدیک او با تکذیب این خبر از بررسی پرونده این بدلکار توسط یک تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارشا اقدسی که برای بازی و بدلکاری در یک فیلم خارجی مدتی است در بیروت به سر می برد، چند روز قبل در حین کار دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.

پزشکان لبنانی با بیان این که شرایط جسمانی او مساعد نیست او را به خواب مصنوعی بردند تا برای عمل جراحی در روز دوشنبه، یازدهم مرداد آماده شود اما این اتفاق میسر نشد و درصد زنده ماندن ارشا اقدسی در حد یک درصد اعلام شد.

بر این اساس ساعاتی قبل خبرهایی از آخرین وضعیت این هنرمند و بدلکار که شرایط وخیم او را نشان می داد، به همراه درخواست مادرش برای دعا به خاطر سلامتی او و همچنین نقل قولی مبنی بر وصیت ارشا اقدسی برای اهدای عضو منتشر شد و همین ها کم کم اخبار فضای مجازی و حتی رسانه های رسمی را به سمت خبر درگذشت او پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشا اقدسی را شبانه کشتند!

ارشا اقدسی را شبانه کشتند!