مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 20:502021-08-02سياسي

گزینه وزارت ارشاد کیست؟


محمدمهدی اسماعیلی ظاهرا به عنوان گزینه جدی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است تا جایی که محسن پرویز از او به عنوان وزیر ارشاد دولت سیزدهم نام برده است.

- محمدمهدی اسماعیلی ظاهرا به عنوان گزینه جدی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است تا جایی که محسن پرویز از او به عنوان "وزیر ارشاد دولت سیزدهم" نام برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و معرفی ابراهیم رییسی به عنوان منتخب این دوره از انتخابات، گمانه زنی ها برای تصدی کرسی های وزارتخانه ها آغاز شد.

درباره تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نام افرادی همچون محسن پرویز، عزت الله ضرغامی، علیرضا مختارپور، میثم نیلی و محمدمهدی اسماعیلی به چشم می خورد.

حالا با گذشت نزدیک به دو ماه از انتخابات ظاهرا گزینه نزدیک تر به کرسی وزارت ارشاد، محمدمهدی اسماعیلی است.

اسماعیلی در حوزه علوم سیاسی و علوم انسانی فعالیت داشته و عضو تیم فرهنگی ابراهیم رییسی در مناظرات و تشکیل کابینه بوده است.

محسن پرویز، رییس انجمن قلم و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت محمود احمدی نژاد، که از او به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت ارشاد در دولت جدید نام برده می شد با آرزوی توفیق برای وزیر فرهنگ ، البته بدون نام بردن از محمدمهدی اسماعیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه وزارت ارشاد کیست؟

گزینه وزارت ارشاد کیست؟