مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 20:002021-08-02پزشكي

ترسی از رنگ قرمز نداریم!


انگار دیگر ترسی از رنگ قرمز کرونا نداریم، بی توجه به آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از این ویروس در کافی شاپ ها و رستوران ها دور هم جمع می شویم.

- ایسنا/اصفهان انگار دیگر ترسی از رنگ قرمز کرونا نداریم، بی توجه به آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از این ویروس در کافی شاپ ها و رستوران ها دور هم جمع می شویم.

آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در چند روز گذشته در کشور و اصفهان حکایت از وضعیت بحرانی بیماری کووید از نوع دلتا دارد، اما هنوز بساط دورهمی و تولدها در رستوران ها و کافی شاپ های شهر برقرار است.

اگرچه رنگ قرمز امروز اصفهان نشان از شرایط بحرانی کرونا در این شهر دارد، اما نه تنها اصناف در پیک پنجم کرونا نسبت به محدودیت های هوشمند کرونا، بی توجه هستند، بلکه شرایط به راحتی و آزادانه برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه در رستوران ها و کافی شاپ ها مهیا است.

مطابق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های مقابله با این ویروس تا زمان مهار آن مطابق با رنگ بندی شهرها باید اعمال شود و نه تنها سیاست دورکاری و شیفت بندی در ادارات اجباری است، بلکه فعالیت اصناف با دسته بندی در چهار گروه مشمول محدودیت هستند، اما متاسفانه امروز در پیک پنجم کرونا و در مواجهه با کرونا دلتا، نه تنها دیگر از اجرای محدودیت فعالیت اصناف خبری نیست، بلکه فضا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسی از رنگ قرمز نداریم!

ترسی از رنگ قرمز نداریم!