مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 19:552021-08-02سياسي

تالارها و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است/ با متخلفان برخورد می شود


استاندار اردبیل به اشاره به وضعیت خطرناک ناشی از شیوع ویروس کرونا از نوع دلتا در جامعه گفت: تمام اماکن از جمله آبدرمانی ها، تالارها و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 530 نفر در بیمارستان ها بستری بوده و 200 نفر هم در منازل بستری و در قرنطینه هستند.

وی افزود: لازم است دستگاه های اجرایی با استفاده از توان و ظرفیت بالای خود در راستای مقابله با شیوع این ویروس اقدام کنند.

استاندار اردبیل توجیه مردم برای جدیت در رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تمام اماکن از جمله آبدرمانی ها، تالارها و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و در صورت تخلف را درگیر کند.

شهرام حبیب زاده با اشاره به واکسیناسیون 80 درصد سنین بالای 60 سال افزود: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی در صدد افتتاح نقاهتگاهها  هستیم.

وی بیان کرد: در صورت عبور از این خیز کرونا و واکسیناسیون آحاد مختلف جامعه تا چند ماه آینده خیز دیگری در کشور نخواهیم داشت.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارها و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است/ با متخلفان برخورد می شود

تالارها و قهوه خانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است/ با متخلفان برخورد می شود