مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 19:302021-08-02سياسي

احداث بلوار شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم بااعتبار 380 میلیارد تومانی


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از هزینه 380 میلیارد تومانی احداث بلوار و تقاطع غیرهمسطح شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم در بخش آزادسازی، تملک و عملیات عمرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس حلوایی زاده در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 12 پروژه ی شهری قم که در هشتمین هفته از اجرای طرح قم در مسیر تحول با اشاره به افتتاح بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید حکیم اظهار داشت: احداث مسیر این بلوار از تقاطع بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی تا بلوار جمهوری اسلامی به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح در بلوار پیامبر اعظم(ص)، با هزینه ای بیش از 380 میلیارد تومان اعتبار در بخش تملک، آزادسازی مسیر و عملیات عمرانی صورت گرفته است.

وی آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع بلوار شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم و بلوار پیامبر اعظم(ص) را از شهریورماه 1397 دانست و افزود: این پروژه عمرانی با 10 هزار مترمربع عرشه بتنی و 42 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع آماده افتتاح فاز نخست در بازگشایی مسیر مستقیم قرارگرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اهداف کلان این پروژه را تکمیل شبکه معابر شهری، توزیع ترافیک و تکمیل مسیر ارتباطی محور ترافیکی فردوسی در ارتباط شریانی مناطق 4،1 و 5  عنوان کرد و گفت: در مراحل بعدی بازگشایی این محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بلوار شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم بااعتبار 380 میلیارد تومانی

احداث بلوار شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم بااعتبار 380 میلیارد تومانی