مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 19:202021-08-02سياسي

اجرای طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست/ آمادگی ثبت نام از شهروندان متقاضی


معاون خدمات شهری شهرداری قم از آغاز اجرای طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست و آمادگی ثبت نام از شهروندان قمی متقاضی این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید امیر سامع در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 12 پروژه ی شهری قم که در هشتمین هفته از اجرای طرح قم در مسیر تحول و با حضور حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، نماینده بیت شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم، شهردار، رییس و اعضای پنجمین دوره و برخی از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و استفاده صحیح و اصولی از انرژی به ویژه در حوزه ساختمان از موضوعات اساسی کشور است و در این راستا طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست در قم اجرا می شود.

وی با تشریح چگونگی اجرای این طرح و نحوه حمایت شهرداری از آن بیان کرد: بر اساس این طرح ساختمان هایی که در موضوع انرژی استانداردهای موجود را رعایت می کنند، موردحمایت شهرداری، دستگاه های خدمات رسان ازجمله برق، گاز و آب قرار می گیرند و ساختمان ها ازنظر سازگاری با محیط زیست درجه بندی می شوند.

معاون شهردار قم بابیان اینکه مراحل اولیه اجرای این طرح نظیر اطلاع رسانی به جامعه هدف، جلب مشارکت ها، آموزش متخصصان و جلب همکاری مجریان در این تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست/ آمادگی ثبت نام از شهروندان متقاضی

اجرای طرح ساختمان های سازگار با محیط زیست/ آمادگی ثبت نام از شهروندان متقاضی