مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-02سياسي

ارتباط و تعامل دانشگاه ها باید تقویت شود


رییس نهاد رهبری دانشگاه های استان لرستان گفت: دانشگاه ها باید از وضع هم دیگر مطلع باشند ، تا به فرض مثال اگر دانشجویی در یک دانشگاه نتوانست در خواب گاه آن مستقر و جا پیداکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام حبیب حاتمی در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین شهرستان پل دختر اظهارکرد: برای نظارت لازم بر امور مراکز آموزشی و علمی و تعامل و هم کاری دانشگاه ها در راستای رفع مشکلات درون دانشگاهی، هر اندازه شناسایی صورت گیرد به همان اندازه در زمینه رفع نارسایی ها، نواقص و مشکلات باید موفقیت کسب شود.

 وی افزود: دانشگاه ها باید از وضع هم دیگر مطلع باشند، تا به فرض مثال اگر دانشجویی در یک دانشگاه نتوانست در خواب گاه آن مستقر و جا پیداکند، بتواند از ظرفیت دانشگاه دیگر استفاده کند.

حاتمی به مشکلات برخی دانشجویان در برخی شهرستان های لرستان اشاره و یادآور شد: هر چهار مرکز آموزشی شهرستان نورآباد رشته حساب داری دارند که مورد نیاز منطقه نیست یا به طور مثال در شهرستان هستند.

وی افزود: 200 دانشجوی دختر و پسر بدون خواب گاه که به دنبال پیدا کردن خواب گاه ، خانه مجردی در یک شهر کوچک پیدا می کنند، این امرمی تواند یک فاجعه و به دنبال آن آسیب های اجتماعی باشد که نیروهای نظامی و انتظامی را درگیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و تعامل دانشگاه ها باید تقویت شود

ارتباط و تعامل دانشگاه ها باید تقویت شود