مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-02پزشكي

شیر مادر؛ شیره شفابخش


با شیردهی اولین رابطه جسمی و عاطفی مادر و کودک شروع می شود، ارتباط دوطرفه ای که متخصصان آن را هم برای مادر و هم کودک مفید می دانند.

متخصصان، آغوز یا همان شیرهای آغازین بعد از  تولد کودک را اولین واکسن برای شیر خوار به حساب می آورند، - ایسنا/بوشهر با شیردهی اولین رابطه جسمی و عاطفی مادر و کودک شروع می شود، ارتباط دوطرفه ای که متخصصان آن را هم برای مادر و هم کودک مفید می دانند.

متخصصان، آغوز یا همان شیرهای آغازین بعد از  تولد کودک را اولین واکسن برای شیر خوار به حساب می آورند، زیرا سرشار از آنتی بادی هایی است که باعث مقابله با بیماری هایی مثل عفونت ها و میکروب ها می شود.

شیر مادر، بهترین الگوی رشد و تکامل کودک مهدیه کریمی زاده متخصص نوزادان و کودکان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تغذیه با شیر مادر نیازهای تغذیه ای شیرخوار را تامین می کند و بهترین الگوی رشد و تکامل کودک را فراهم می کند.

شیر مادر یک مایع بی نظیر حاوی عوامل ضد میکروبی است که باعث می شود کودک چه در بچگی و چه در بزرگسالی در مقابل بیماری ها و عفونت های مختلف محافظت شود.

ترکیبات شیر خشک یکسان است در حالی که شیر مادر ترکیب متفاوتی دارد و از مادری به مادر دیگر بر اساس شرایط کودک به طور کامل متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر؛ شیره شفابخش

شیر مادر؛ شیره شفابخش