مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-02پزشكي

فوت 36 هزار تهرانی به دلیل کرونا/ هزینه کفن، دفن و خرید قبر در پایتخت


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران توضیحاتی درباره آمار روزانه کرونا در پایتخت، هزینه خرید قبر، کفن و دفن، ساخت آرامستان در کهریزک و سرانجام تدوین سند سلامت ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری:کرونا همچنان در کشور می تازد و آمار روزانه ابتلا و فوتی ناشی از ویروس کووید 19 همچنان در حال افزایش است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:  فقط از دهم تا یازدهم مرداد1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 37 هزار و 189 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که چهار هزار و 317 نفر از آنها بستری شدند.

همچنین متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 411 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کل کشور به 91 هزار و 407 نفر رسید.

در حال حاضر 285 شهر کشور در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی، 53 شهر در وضعیت زرد قرار دارند و وضعیت تهران هم نامساعد است و در پی نامه و پیشنهاد وزیر بهداشت به رهبر انقلاب د باره تعطیلی دو هفته ای برای کاهش چرخش ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رییس جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

پایتخت در محاصره دلتا کرونا است و بهشت زهرا (س) تهران نیز به دلیل افزایش آمار فوتی ها به حالت بحرانی درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 36 هزار تهرانی به دلیل کرونا/ هزینه کفن، دفن و خرید قبر در پایتخت

فوت 36 هزار تهرانی به دلیل کرونا/ هزینه کفن، دفن و خرید قبر در پایتخت