مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-02اقتصادي

تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد با توانمندی داخلی بوده است


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد شامل طراحی و اجرا با توانمندی داخلی بوده است.

- ایسنا/لرستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد شامل طراحی و اجرا با توانمندی داخلی بوده است.

سید حسین هوش السادات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزادراه اراک - خرم آباد از پروژه های مهم و اصلی کشور محسوب می شود که به صورت EPC توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه 40 درصد سرمایه گذاری توسط قرارگاه تامین شده است، افزود: با تکمیل این پروژه از سمت پل زال و اراک، شاهراه حیاتی که ستوان فقرات اصلی کشور از شمال به جنوب است کامل و ایمن خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد شامل طراحی و اجرا با توانمندی داخلی بوده است.

هوش السادات ادامه داد: در این پروژه تونلی به عرض بیش از 14 متر و طول بیش از 3200 متر احداث شده است.

وی گفت: این آزادراه یکی از پروژه هایی بوده که به لحاظ تاسیساتی بسیار حایز اهمیت است و خودروهای سنگین از این مسیر تردد می کنند که نیازمند تهویه بوده و این کار توسط قرارگاه هم طراحی و هم اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد با توانمندی داخلی بوده است

تمامی مراحل ساخت آزادراه خرم آباد- بروجرد با توانمندی داخلی بوده است