مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-02پزشكي

گروه های سنی بالای 40 سال تا آخر شهریورماه واکسینه می شوند


با سرعت گرفتن عملیات واکسیناسیون تا آخر شهریور ماه تمامی افراد گروه سنی بالای 40 سال در استان اردبیل واکسینه می شوند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با سرعت گرفتن عملیات واکسیناسیون تا آخر شهریور ماه تمامی افراد گروه سنی بالای 40 سال در استان اردبیل واکسینه می شوند.

اکبر بهنامجو روز دوشنبه 12مرداد ماه در جلسه قرارگاه سردار قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: ما وضعیت بحرانی را در شیوع دلتا کرونا در استان سپری می کنیم به طوری که تعداد بیماران بستری در مراکز بیمارستانی و درمانی استان از مرز 510 نفر گذشته است.

وی به قرنطینه خانگی بیش از 300 نفر در منازل اشاره و خاطرنشان کرد: موج خطرناک پنجم کرونا عمدتا خانواده ها را به صورت دسته جمعی درگیر می کند و اگر مراقبت های بهداشتی و رعایت پروتکل ها مورد توجه قرار نگیرد ما با انبوه عظیمی از مبتلایان به دلتا کرونا روبرو خواهیم شد.

رییس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه از امروز فعالیت هتل ها، آبدرمانی ها، رستوران ها، تالارها، اغذیه فروشی ها، چایخانه ها و .

به صورت 100 درصد تعطیل بوده و جلوی مسافرت های غیرضرور گرفته می شود، گفت: در دو ماه گذشته مسافرت ها و دورهمی ها و مراسمات عروسی و عزا و تجمعات ایام انتخابات به تشدید بیماری منجر شده است که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سنی بالای 40 سال تا آخر شهریورماه واکسینه می شوند

گروه های سنی بالای 40 سال تا آخر شهریورماه واکسینه می شوند