مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-02پزشكي

استاندار تهران: هیچ مجوز ترددی صادر نمی شود


استاندار تهران با اشاره به شرایط شیوع کرونا ویروس و افزایش آمار ها به همراه کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، اعلام کرد: هیچ مجوزی برای برگزاری هیچ مراسمی در استان تهران صادر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و دانشگاه های علوم پزشکی گفت: تا به امروز با توجه به اینکه کادر درمان در شرایط بسیار سختی مشغول کار هستند مشکل خاصی در بستری و ارائه خدمات به بیماران مشاهده نشده و در مراقبت های دارویی و درمانی نیز شاهد کم کاری نبودیم.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون به 19.

6 درصد جمعیت هدف رسیده که این موضوع جای قدردانی از دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین کمک شهرداری ها، هلال احمر و نیروی انتظامی دارد که از بدو شیوع کرونا ویروس به عنوان نیروی حامی در صدد هموار کردن شرایط بوده اند.

استاندار تهران ادامه داد: گزارش ها نشان می دهد در هفت هفته اخیر روند شیوع بیماری افزایشی بوده و بیماران ترخیصی کمتر از بیماران بستری بوده اند که این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

همچنین در حوزه رعایت پروتکل های بهداشتی گزارش هایی که از 4 تا 10مرداد ماه نسبت به 28 تیر تا سوم مرداد ماه گرفته شده است نشان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: هیچ مجوز ترددی صادر نمی شود

استاندار تهران: هیچ مجوز ترددی صادر نمی شود