مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-02سياسي

مدیران بجای برخی انتقادها، درصدد برطرف کردن اشکالات باشند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه مثبت به موفقیت در کارها کمک می کند، اظهار کرد: مسوولان در مدیریت خود باید مثبت گرایی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به صفاتی مانند امید، آرامش و وحدت در کارها و سعه صدر از معانی عرفانی، دینی و اخلاقی برخوردار است، افزود: مسوولان باید تلاش کنند خود را به این صفات مزین کنند تا بتوانند در مسوولیت های خود موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه داشتن روحیه مثبت به پیشبرد و موفقیت در کارها کمک می کند افزود: مسوولان با مثبت گرایی اهداف و برنامه های خود را به پیش برند.

وی با اشاره به اینکه انتقاد کردن از مدیریت های گذشته باید همراه با دلسوزی باشد، گفت: مدیران باید بجای انتقادکردن و زیرسوال بردن مدیریت های گذشته درصدد برطرف کردن اشکالات باشند.

وی افزود: امید است با تغییر مدیریت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بجای برخی انتقادها، درصدد برطرف کردن اشکالات باشند

مدیران بجای برخی انتقادها، درصدد برطرف کردن اشکالات باشند