مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-02اقتصادي

خودروسازان حق فروش فوق العاده ندارند/ تنها طرح های پیش فروش باید اجرا شوند


احمد نعمت بخش، با اشاره به اینکه در برخی از موارد مشکلات تولید و قیمت گذاری های دستوری عاملی می شود تا خودروساز نتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کند، - در حالی که صبح امروز، خبری مبنی بر توقف فروش فوق العاده خودرو منتشر شده بود، حال دبیر انجمن خودروسازان گفته که خللی در برنامه فروش فوق العاده آنها به وجود نیامده است و در جلسه فردای کمیته خودرو، تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، احمد نعمت بخش، با اشاره به اینکه در برخی از موارد مشکلات تولید و قیمت گذاری های دستوری عاملی می شود تا خودروساز نتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کند، گفت: در این شرایط نخست خودروساز باید تعهدات معوق خود را انجام و سپس طرح های جدید فروش فوق العاده خود را انجام دهد.

خللی در فروش فوق العاده به وجود نیامده است! وی با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: هم اکنون خودروسازان در حال تحویل خودروهایی هستند که در گذشته پیش فروش کرده بودند و طبق مصوبه تا زمانی که معوقاتشان را به صفر نرسانند اجازه ندارند طرح های فروش فوق العاده اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان حق فروش فوق العاده ندارند/ تنها طرح های پیش فروش باید اجرا شوند

خودروسازان حق فروش فوق العاده ندارند/ تنها طرح های پیش فروش باید اجرا شوند