مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-02اقتصادي

پرداخت 80 میلیارد دلار یارانه فراورده های نفتی و گاز در سال 98


وزیر نفت یارانه پنهان حامل های انرژی در سال 1398 را حدود 80 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) جزو پیشرفته ترین سامانه ها برای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی است.

- وزیر نفت یارانه پنهان حامل های انرژی در سال 1398 را حدود 80 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) جزو پیشرفته ترین سامانه ها برای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در حاشیه رونمایی سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه درخواست فرآورده های نفتی با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه های مرتبط برای درخواست فرآورده های نفتی طراحی و عملیاتی و امروز به طور رسمی رونمایی شد، در اجرای این سامانه نیروی انتظامی، قوه قضاییه، سپاه پاسداران و حدود 50 دستگاه دیگر همکاری و همراهی دارند.

وی هدف از راه اندازی سدف را استفاده مناسب از فرآورده های نفتی و جلوگیری از قاچاق سوخت دانست و افزود: سدف تقاضای درخواست کنندگان سوخت را به صورت سیستمی بررسی می کند و در صورت استحقاق و دریافت اطلاعات از دستگاه های دیگر به آنها سهمیه تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیارد دلار یارانه فراورده های نفتی و گاز در سال 98

پرداخت 80 میلیارد دلار یارانه فراورده های نفتی و گاز در سال 98