مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-02سياسي

پدافند هوایی در حوزه پهپاد از توانایی بسیار بالایی برخوردار است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروزه ما قادر هستیم هرگونه عملیات پهبادی را اجرا کنیم و بحمدالله در بحث پهباد از توانایی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)، با اشاره به کارنامه درخشان پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس گفت: هیچ عملیات موفقی در هشت سال دفاع مقدس انجام نشده است، مگر اینکه پدافند هوایی در آن نقش موثر داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظایف نیروی پدافند هوایی در مقایسه با هشت سال دفاع مقدس بسیار با اهمیت تر است، چرا که در دفاع مقدس ما در وضعیت جنگی بودیم و احتمال حمله را انتظار داشتیم، اما هم اکنون که در زمان صلح هستیم، باید با هوشیاری و دقت بیشتر آسمان کشور را 24 ساعته ودر 360 درجه رصد کنیم و توجه داشته باشیم که در حوزه پدافندی کوچکترین غفلت، خساراتی به دنبال دارد که جبران ناپذیر است.

امیر صباحی فرد گفت: امروز اقتدار نیروی پدافند هوایی سبب شده است که دشمن با وجود بهره مندی از بهترین هواپیماها و تجهیزات، جرئت حتی گوشه چشمی به مرزهای کشورمان را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی در حوزه پهپاد از توانایی بسیار بالایی برخوردار است

پدافند هوایی در حوزه پهپاد از توانایی بسیار بالایی برخوردار است