مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-02سياسي

به فکر حفظ کسب وکارها در فضای مجازی هستیم/ هیچ یک از شبکه ها مسدود نمی شوند


نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت مجلس در حوزهٔ معیشت است و در فضای مجازی نیز بحث کسب وکار هم وطنان مطرح است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در سد طالقان و نهضت گازرسانی به 102 روستای استان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بهبود زیرساخت های حوزهٔ اینترنت در استان که 200 میلیارد تومان برای آن اختصاص پیدا کرد و موجب بهبود آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت و ارتقای آنتن دهی شبکه های صداوسیما شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: زیرساخت های حوزهٔ بهداشت و درمان در استان یکی دیگر از اهدافی است که پیگیر آن خواهیم بود.

محمدبیگی تصریح کرد: پیگیر مدی کوپتر امدادی برای استان هستیم که در سفر رییس اورژانس کشور به استان مجوز این موضوع گرفته شد، افزایش پایگاه های اورژانس را نیز طی یک سال گذشته داشته ایم و 5 پایگاه جدید در استان افتتاح شده است.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیری ساخت بیمارستان 700 تخت خوابی که اعتباری بالغ بر 232 میلیارد تومان برای آن تصویب شده است در دستور کار قرار دارد و هنوز هم رقم بالایی از این مصوبه به استان نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فکر حفظ کسب وکارها در فضای مجازی هستیم/ هیچ یک از شبکه ها مسدود نمی شوند

به فکر حفظ کسب وکارها در فضای مجازی هستیم/ هیچ یک از شبکه ها مسدود نمی شوند