مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-02اقتصادي

اتصال شبکه نوآوری و تعاون کشور برای اولین بار


نخستین رویداد استارت آپی با محوریت تعاون، اقتصاد جمعی و جامعه به مناسبت روز تعاون، به همت مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) برگزار شد.

- نخستین رویداد استارت آپی با محوریت تعاون، اقتصاد جمعی و جامعه به مناسبت روز تعاون، به همت مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (منتا) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از تجربه برگزاری اولین رویداد کوپ استار با رویکرد نوآوری و تعاون اظهارکرد: ما در آغاز راه اتصال شبکه تعاون و شبکه نوآوری کشور قرار داریم.

بیش از سه میلیون تعاونی در دنیا وجود دارند که گردش مالی300 تعاونی برتر آنها، بیش از 2100 میلیارد دلار و ارزش دارایی این تعاونیها به بیش از 20000 میلیارد دلار می رسد.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که دلیل توسعه آنها، ایجاد DNA نوآوری در وجود خود و استفاده از ظرفیت آن است.

زیست بوم نوآوری می تواند بخشی از نیازهای کشور را که بخش تعاون در گذشته قصد داشته به شکلها و از طرق مختلف پاسخگوی آن باشد را برطرف کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پیوند نوآوری و تعاون قطعا می تواند ارزش افزوده اقتصادی جدیدی را برای کشور ایجاد کند و فکر می کنم این مدل نشستها حتما باید با حضور اتحادیه ها در بخش تعاون ادامه پیدا کند؛ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال شبکه نوآوری و تعاون کشور برای اولین بار

اتصال شبکه نوآوری و تعاون کشور برای اولین بار