مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-02سياسي

حسین شریعمداری: اینکه می گویند با طرح صیانت، شغلهای زیادی از بین می رود دروغ است


حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمن با بهره گیری از این فضا که مدیریت آن را در دست دارد، واقعیت ها را در افکار عمومی وارونه جلوه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی که 13ماه قبل کلید خورده بود و اکنون مراحل قانونی خود را در مجلس شورای اسلامی طی می کند به یکی از جنجالی ترین مسائل این روزها تبدیل شده است و اظهارنظرهای موافق و مخالف فراوانی را به دنبال داشته و دارد.

این اظهارنظرهای متفاوت را با اندکی تسامح می توان در سه طیف جای داده و تعریف کرد.

بخوانید! اول: رسانه های وابسته به دشمنان تابلودار نظام و ضدانقلابیونی که هویت آن ها، بیرون از دایره کاسه لیس های دشمن قابل تعریف نیست.

این طیف از مخالفان سرسخت طرح یاد شده هستند و به بهانه مخالفت با این طرح، عقده های فروخورده خود از اسلام و انقلاب را نشخوار می کنند.

دوم: این طیف که از برخی مدعیان اصلاحات، کارگزارانی ها و طرفداران دولت کنونی تشکیل شده است نیز به سختی با طرح مورد اشاره مخالفت می ورزند.

در اظهارنظر شماری از این افراد- و نه همه آن ها- به وضوح می توان دید که برای آن ها فرار از پاسخگویی در مقابل فاجعه ای که طی 8 سال گذشته بر سر ملت آوار کرده اند، از موافقت یا مخالفت با این طرح اهمیت بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین شریعمداری: اینکه می گویند با طرح صیانت، شغلهای زیادی از بین می رود دروغ است

حسین شریعمداری: اینکه می گویند با طرح صیانت، شغلهای زیادی از بین می رود دروغ است