مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:202021-08-02سياسي

به برکت شهدایی مثل شهید تهرانی مقدم استقلال کشور به اوج رسیده است


در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم در حسینیه شهدای غدیر تاکید شد که به برکت انقلاب اسلامی و شهدایی مثل طهرانی مقدم ها امروز استقلال در این کشور به اوج رسیده است .

- در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم در حسینیه شهدای غدیر تاکید شد که به برکت انقلاب اسلامی و شهدایی مثل طهرانی مقدم ها امروز استقلال در این کشور به اوج رسیده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم محمد علی زهره ای معاون دیوان محاسبات کشور مهمترین هدف جبهه انقلاب را اتصال جامعه مردمی به حکومت دانست و اظهارکرد: معتقدیم در گام دوم باید به فرهنگ و اقتصاد توجه کرد ومهم ترین رسالت جوانان این است که به گفته مقام معظم رهبری بتوانند سربازان پیشرفت کشور باشند و ایرانی آباد و قوی که شایسته ایرانیان عزیز و در تراز انقلاب اسلامی باشد را ایجاد کنیم،مسیر خودشناسی و تمدن سازی، لازمه ادامه حرکت انقلابی جوانان است.

این استاد دانشگاه افزود : چنانچه در جنگ تحمیلی شاهد تشکیل بسیج مردمی برای حل مشکلات بودیم امروز نیز باید با همین بسیج مردمی گام های توسعه و پیشرفت برداشته شود.

وی ادامه داد: بنابراین باید بسترها برای حضور جوانان و نخبگان و دانشگاهیان در عرصه های مختلف فراهم شود و این جوانان در کنار افراد با تجربه بتوانند بسترهای ترقی را هرچه بیشتر در کشور فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت شهدایی مثل شهید تهرانی مقدم استقلال کشور به اوج رسیده است

به برکت شهدایی مثل شهید تهرانی مقدم استقلال کشور به اوج رسیده است