مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-02سياسي

پیگیر به رسمیت شناختن حقوق مردم هستیم/ مجلس دنبال فیلتر نیست


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه صیانت از فضای مجازی به دنبال به رسمیت شناختن حقوق مردم است، گفت: عده ای در فضای مجازی بی سروسامان در پی منافع خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، در حاشیه نشست توجیهی طرح صیانت از فضای مجازی در دامغان با بیان اینکه مجلس به دنبال محدودسازی و فیلتر کردن نیست، بلکه به دنبال آن است که حقوق مردم به رسمیت شناخته شود، تاکید کرد: این طرح در راستای حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و برای دفاع از آنان در کسب و کارهایشان در حال شکل گیری است.

وی با ابراز تأسف از هجمه های ایجاد شده در فضای مجازی علیه این طرح و با بیان اینکه متأسفانه عده ای در این فضای بی سرو سامان به دنبال کسب منافع خودشان هستند افزود: هر کشور به تناسب فرهنگ و ارزش ها یک سامانی به فضای مجازی خود داده اما فضای مجاری در کشور ما افسار گسیخته است و با توجه به اجتناب ناپذیر بودن فضای مجازی که نیاز است کنترل شود لذا پیام رسان های خارجی باید از قوانین کشور ما پیروی کنند.

خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی صورت می گیرد عضو خانه ملت با بیان اینکه در حال حاضر اگر حقوقی از کاربران فضای مجازی ضایع شود، قانونی برای آن وجود ندارد، ابراز کرد: شبکه های اجتماعی هیچ تعهدی به دولت ایران ندارند و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر به رسمیت شناختن حقوق مردم هستیم/ مجلس دنبال فیلتر نیست

پیگیر به رسمیت شناختن حقوق مردم هستیم/ مجلس دنبال فیلتر نیست