مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-02بين الملل

احتمال بازنگری جریان صدر در تحریم انتخابات به دلیل آمریکا و نشست های غیرعلنی


سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن و نشست های غیرعلنی، جریان صدر را به صرف نظر کردن از تصمیم خود مبنی بر تحریم انتخابات دهم اکتبر ترغیب کرده است.

- سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن و نشست های غیرعلنی، جریان صدر را به صرف نظر کردن از تصمیم خود مبنی بر تحریم انتخابات دهم اکتبر ترغیب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، یک منبع نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق از وجود نشست های داخل و خارج جریان صدر به منظور بررسی راه های احیای مشارکت قوی و کارآمد در انتخابات پارلمانی آتی خبر داد.

منبع مذکور اعلام کرد، هدف از نشست هایی که اخیراً بین ریاست سه گانه و رهبران سیاسی برگزار شد، به هم ریختگی روند سیاسی است که کم کم در نتیجه خروج برخی از نیروهای سیاسی از روند انتخابات آغاز شد.

این منبع افزود، سفر اخیر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایالات متحده و دستاوردی که در خصوص مسأله خروج نیروهای آمریکایی از عراق محقق کرد، تاثیر مثبتی در آینده عراق خواهد داشت.

منبع مذکور تاکید کرد، این امر ممکن است جریان صدر را وادار به لغو تصمیم برای تحریم انتخابات زودهنگام پارلمانی کند.

نشست های جریان صدر برای بررسی نتایج سفر مصطفی الکاظمی به واشنگتن و اهداف تحقق یافته و همچنین نتایج نشست رؤسای سه گانه (ریاست جمهوری، نخست وزیری و پارلمان)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازنگری جریان صدر در تحریم انتخابات به دلیل آمریکا و نشست های غیرعلنی

احتمال بازنگری جریان صدر در تحریم انتخابات به دلیل آمریکا و نشست های غیرعلنی