مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-02اقتصادي

اهدا 7دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار


دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان چابهار افزود: 7 ماشین حمل زباله برای جمع آوری زباله های مناطق حاشیه ای چابهار با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خریداری و در اختیار شهرداری چابهار قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان چابهار افزود: 7 ماشین حمل زباله برای جمع آوری زباله های مناطق حاشیه ای چابهار با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خریداری و در اختیار شهرداری چابهار قرار گرفت.

محسن صیاد در حاشیه مراسم اهدایی ماشین های مکانیزه حمل زباله به شهرداری چابهار در گفت وگو با ایسنا افزود: ماشین های حمل زباله برای خدمات رسانی به حاشیه چابهار از جمله محله های جنگلوک، مراد آباد و میرآباد اهدا شده است.

وی گفت:3دستگاه کامیون تانکر آبرسانی 12هزار لیتری نیز برای آبرسانی مداوم به مناطق حاشیه ای با اعتباری بالغ 35 میلیارد ریال تهیه و در اختیار بسیج سازندگی سپاه قرار خواهد گرفت.

صیاد خاطرنشان کرد: همچنین پروژه برق رسانی مناطق محروم میرآباد و مرادآباد چابهار با اعتباری حدود 20میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان در حال انجام است که انشعابات این مناطق ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 7دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار

اهدا 7دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله به مناطق حاشیه شهر چابهار