مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-02ورزشي

آکادمی استقلال، پرسپولیس و سپاهان زیر ذره بین فیفا/ کمک فیفا به آکادمی سه باشگاه؟


فیفا تصمیم گرفت، آکادمی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان را با آنالیز عمیق تری مورد بررسی، ارزیابی و ارزشیابی دقیق قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنابر اعلام امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، امروز دوشنبه نمایندگان به فدراسیون فوتبال ایران معرفی شده است، گفت وگو کردند.

این نشست با حضور مدیر امور بین الملل باشگاه و محسن خلیلی رییس آکادمی فوتبال باشگاه با نماینده شرکت بلژیکی برگزار شد و محور آن، طرحی بود که اوایل سال 2020 از طریق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در سطح یک پروژه به نام اکوسیستم فوتبال جهانی آغاز شد و فدراسیون فوتبال ایران به همراه 200 فدراسیون زیر مجموعه فیفا، در این طرح شرکت کردند.

فدراسیون فوتبال ایران در طرح یادشده، هشت باشگاه را به فیفا معرفی کرد که از این تعداد، فیفا تصمیم گرفت، سه باشگاه را با آنالیز عمیق تری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

از ایران باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدنظر قرار گرفتند و قرار بر این شد که آکادمی های فوتبال این سه باشگاه ایرانی به طور کامل و دقیق ارزشیابی شود.

در جریان این جلسه، نماینده شرکت بلژیکی در خصوص مصاحبه با مربیان و مدیران آکادمی، کادرفنی، بازیکنان، فیلمبرداری و عکاسی از تمرینات و عملکرد آکادمی، نقاط ضعف و قوت، شرایط و تجهیزات آکاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی استقلال، پرسپولیس و سپاهان زیر ذره بین فیفا/ کمک فیفا به آکادمی سه باشگاه؟

آکادمی استقلال، پرسپولیس و سپاهان زیر ذره بین فیفا/ کمک فیفا به آکادمی سه باشگاه؟