مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-02اقتصادي

ترزیق بیش از 21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان توسط پالایشگاه ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان از طریق پالایشگاه گاز استان ایلام تزریق کرده است.

- روح الله نوریان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: این واحد صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز استان، بیش از 21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرده است.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسوولیت های اجتماعی و برای جلوگیری از خاموشی ها در فصل تابستان، امسال نیز نسبت به تزریق برق در شبکه توزیع اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: در سال گذشته نیروگاه این شرکت 43 هزار و 305 مگاوات ساعت برق به شبکه تزریق کرده و طی مدت مشابه نسبت به سال قبل، تزریق برق افزایش 84 درصدی داشته است.

نوریان خاطرنشان کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری با توجه به افزایش مصرف و نیاز شبکه در راستای مسوولیت های اجتماعی ، نیروگاه این شرکت نیز تولید خود را افزایش داده و روزانه 400 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی به شبکه تحویل می دهد و به این منظور در ساعات پیک مصرف شبکه 20 مگاوات و در سایر ساعات 15 مگاوات برق به شبکه تزریق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترزیق بیش از 21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان توسط پالایشگاه ایلام

ترزیق بیش از 21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان توسط پالایشگاه ایلام