مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-02اجتماعي

تاکید شهرداری تهران بر اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور بخشنامه ای از سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه خواست رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی را به صورت ویژه دنبال کنند.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور بخشنامه ای از سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه خواست رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی را به صورت ویژه دنبال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید مناف هاشمی با صدور بخشنامه ای از شرکت واحد اتوبوسرانی ، سازمان پایانه ها، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه خواست از نظارت بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین بر الزام به استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران بار دیگر تاکید کرد و گفت: شست وشو و ضد عفونی مستمر ایستگاه ها و پایانه های مسافربری از اقداماتی است که باعث قطع زنجیره کرونا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران وی در پایان اظهارکرد: در تمامی ایستگاه های تاکسیرانی، مترو و پایانه ها باید کانترهای فروش اقلام بهداشتی برای خدمات دهی ایجاد و یا تقویت شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شهرداری تهران بر اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی

تاکید شهرداری تهران بر اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی