مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-02حوادث

تخریب پل ارتباطی 3 روستا بر اثر سیل در کجور/ 800 راس دام تلف شدند


وقوع سیل در بخش کجور شهرستان نوشهر علاوه بر اینکه موجب تلف شدن حدود 800 راس دام شد، به اراضی کشاورزی ، تاسیسات آبرسانی برخی روستاها و سه پل ارتباطی خسارت وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، حسین بیژنی بخشدار کجور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: طی گزارش های مردمی و بازدید به عمل آمده بیشترین خسارت سیل در کجور عصر دیروز مربوط به روستای انگاس است.

وی افزود: حدود 800 راس دام سبک و سنگین تلف شدند و همچین یک دام سرا و یک واحد دامی حدود 60 تن علوفه کاملا تخریب و قابلیت استفاده دوباره را ندارد.

بیژنی با بیان اینکه این دام سرا به صورت فصلی در بستر رودخانه بوده است، اظهار کرد: این دام سرا بین دو رودخانه است که در این باران های سیل آسا ایجاد خسارت می کند.

وی افزود: بلافاصله با حضور فرماندار نوشهر جلسه ستاد بحران تشکیل و با دستور فرماندار و همچین کمک منابع طبیعی دام سرای مذکور را تغییر داده تا در شرایط بحران دچار مشکل نشود.

بخشدار کجور به مجوزهای صادر شده از طرف جهاد کشاورزی استان و شهرستان در سال های گذشته انتقاد کرد و گفت: عدم راهنمایی مسؤول مربوطه جهت صدور مجوز برای دام سرا که در نقطه تلاقی دو رودخانه، خسارت سنگینی را برای دامدار به بار آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب پل ارتباطی 3 روستا بر اثر سیل در کجور/ 800 راس دام تلف شدند

تخریب پل ارتباطی 3 روستا بر اثر سیل در کجور/ 800 راس دام تلف شدند