مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-02اقتصادي

قاچاق فرآورده های نفتی در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان به صفر رسید


معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی گفت: قاچاق فرآورده های نفتی در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان به صفر رسید.

- معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی گفت: قاچاق فرآورده های نفتی در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان به صفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیرضا صادق آبادی امروز در مراسم رونمایی از سامانه سدف (سامانه دریافت فرآورده های نفتی) گفت: باتوجه به اینکه سامانه تجارت اسان از امنیت لازم و شفافیت در عملیات ثبت و نگهداری اطلاعات متقاضیان بازار فراورده های نفتی و سوخت برخوردار نبود؛ طراحی سامانه سدف در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با همکاری و تعامل مناسبی که با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به منظور تجمیع اطلاعات انجام داد و سرانجام این مهم محقق شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه درحال حاضر 50 سامانه به سامانه سدف متصل هستند و تمام اطلاعات درخواست کنندگان به عنوان بانک اطلاعاتی در اختیار سایر سازمان ها قرار می گیرد که به این واسطه بسیاری از پرونده های قاچاق در سال های گذشته کشف و بازگردانده شدند، اظهار کرد: باتوجه به پتانسیل بالای قاچاق در نتیجه افزایش نرخ ارز و نوسان قیمت نفت در مرزهای افغانستان، کردستان و ارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق فرآورده های نفتی در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان به صفر رسید

قاچاق فرآورده های نفتی در مرزهای افغانستان، ارمنستان و کردستان به صفر رسید