مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-02پزشكي

شاهین شهر رتبه اول واکسیناسیون کرونا در استان


مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون و رتبه اول واکسیناسیون شهرستان در استان اصفهان، خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون و رتبه اول واکسیناسیون شهرستان در استان اصفهان، خبر داد.

علی پارسا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز فاز سوم واکسیناسیون از عید غدیر و فراخوان از مشاغل پر خطر شهرستان برای واکسینه شدن، اظهار کرد: هم زمان با عید غدیر فاز سوم سند ملی واکسیناسیون عمومی تزریق واکسن به متولدین 1345 به قبل و مشاغل پرخطر نظیر؛ رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی، خبرنگاران، معلمان، هیات علمی دانشگاه ها و .

اجرایی شده است.

وی با اشاره به تزریق 40هزار دوز واکسن در شاهین شهر و میمه، افزود: از مجموع کل جمعیت شهرستان با حذف افراد زیر 18 سال که نمی توانند واکسن کرونا دریافت کنند، حدود 24 هزار نفر به طور کامل در دو نوبت واکسینه شده اند و مابقی تنها دوز اول را دریافت کرده اند، بر همین اساس 14 درصد کل جمعیت قابل واکسینه شدن شهرستان تاکنون واکسینه شده اند همچنین، میزان واکسیناسیون گروه های سنی فراخوان شده تا کنون حدوداً بیش از 80 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین شهر رتبه اول واکسیناسیون کرونا در استان

شاهین شهر رتبه اول واکسیناسیون کرونا در استان