مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-02سياسي

همکاری بانهادهای فرهنگی لازمه کارشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رمز موفقیت هر دستگاه اجرایی تعامل است،گفت: همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل دفتر امام جمعه زنجان، گفت: با دعوا و جنجال نمی شود کاری کرده و افراد زمانی موفق می شوند که با هم در تقابل باشند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت هر دستگاه اجرایی تعامل است، اظهار کرد: همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعالیت های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان طی چند سال گذشته بسیار خوب بوده و برنامه های خوبی در سطح استان زنجان از سوی این شورا برگزار شده است.

خاتمی به برگزاری انتخابات آبرومند در استان اشاره کرد و ابراز داشت: آیت الله رییسی در دو انتخابات در استان زنجان نفر اول بودند و در دستگاه قضایی هم کارنامه بسیار قابل قبولی داشتند.

وی افزود: طی 11 سال گذشته آیت الله رییس همواره به استان زنجان سفر کرده و مردم ایشان را به خوبی می شناسند و امیدواریم در دولت هم کار نامه درخشانی داشته باشند و هرکسی در هر عرصه ای باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بانهادهای فرهنگی لازمه کارشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

همکاری بانهادهای فرهنگی لازمه کارشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است