مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-02اجتماعي

اختلال در نظام تعلیم و تربیت؛ به بهانه رونمایی مستند بی تربیت


از تاکیدات سندتحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنی بر تاسیس و تقویت دانشگاه فرهنگیان و نظام تربیت دبیر بوده که سازمان برنامه بودجه، میزان همراهی خود با این سند را بارها با طرح ادغام این دانشگاه با دیگر دانشگاه های آموزش عالی علنا عیان کرده است.

- بی تربیت نظام تصمیم گیری برای عرضه تعلیم و تربیت در کشور ما دچار اختلال است.

یکی از شعار ها و دغدغه های اصلی انقلاب اسلامی ایران همواره تربیت نسلی مطابق تعالیم دینی و اسلامی بوده است، ولی همواره به این سوال که در اذهان مردم کوچه و بازار می شود که چرا پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، کشور ما همچنان در مسائل آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان خود با مشکلات و معضلات گسترده ای روبرو هست جواب صریح و شفافی داده نمی شود.

چرا پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، کشور ما همچنان در مسائل آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان خود با مشکلات روبرو هست.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه تاکیدات شخصیت های مطرح اوایل انقلاب بر مسئله تربیت، بازسازی نظام تربیتی اهمیت مضاعفی پیدا کرد، و به همین دلیل بود که طی جلسات به عنوان وزیر آموزش و پرورش، این سند به کلی کنار گذاشته شد.

یکی از معضلات کشور ما در سطوح مدیریت عالی این است که  مدیران کشور نسبت به اجرا و پایبندی به برنامه های بلند مدت بی توجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در نظام تعلیم و تربیت؛ به بهانه رونمایی مستند بی تربیت

اختلال در نظام تعلیم و تربیت؛ به بهانه رونمایی مستند بی تربیت